Se fotos från årsmötet här

Årsmødet 2015 blev holdt i Nordens Hus i Reykjavik. Ca 35 NAS-medlemmer var mødt op til begivenheden. På grund af sygdom var 3 styrelsesmedlemmer desværre nødt til at melde afbud: Sekretær Anders Högberg, akvarellens redaktør Håkan Bull og den afgående ordførende Anna Törnquist. Styrelsen fremførte regnskaber og beretninger fra foregående år samt informerede om budgetter, handlingsplaner og aktiviteter. Selvom Anna Törnquist ikke var tilstede, blev hun takket varmt for sit store arbejde som bestyrelsesmedlem og ordførende. Som ny ordførende blev valgt Marianne Gross fra Danmark. Inge Mette Kirkeby blev indvalgt som ny landsrepræsentant for Danmark. Torild Inger Børretzen afsluttede sit mandat i valberedningen, og Kari Kolltveit blev indvalgt som nyt medlem. Hanne Julie Johansen udnævntes som ny formand for valberedningen. Som sidste punkt på mødet blev Linda Olafsdottir tildelt Winsor & Newton-Priset for 2015. Derefter var der hyggelig middag i restaurant Alto i Nordens Hus.

For at skabe en ekstra festlig stemning omkring årsmødet indbød NAS dagen før til åbning af en udstilling i Nordens Hus med akvareller af de 3 styrelsesmedlemmer Karin Keane (Norge), Björn Bernström (Sverige) og Marianne Gross (Danmark). Disse 3 tilbød desuden gratis workshops for NAS-medlemmer i dagene efter årsmødet. Udstillingen kan ses i Nordens Hus i Reykjavik til 31. maj